وکیل مواد مخدر

مشاوره: 09144330240

  • 1402/03/29
وکیل مواد مخدر

 

وکیل مواد مخدر

 

 با توجه به آمار به دست آمده از چندین سال گذشته در میابیم که یکی از رایج ترین و مهم ترین مسائل در پرونده های قضایی مربوط به مواد مخدر می باشد. با توجه به اهمیت و حساسیت چنین پرونده ‌هایی جهت رسیدگی، دادگاه ویژه و همچنین وکیلی تحت عنوان وکیل مواد مخدر اختصاص داده شده است. در ایران برای حمل، نگهداری و همچنین فروش مواد مخدر مجازات های بسیار سنگینی و حتی در برخی موارد اعدام صادر می شود. از این رو بهتر است در مواجهه با چنین شرایطی از وکلای مجرب مواد مخدر کمک بگیرید. این وکیل که در رشته حقوق تحصیل کرده است با مجازات و همچنین قوانین چنین پرونده هایی به طور کامل آشنایی دارد. از این رو می تواند میزان مجازات موکل خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

توجه داشته باشید که تعداد کمی از وکلا هستند که در این زمینه آگاهی و همچنین تجربه کافی داشته باشند. بنابراین پیش از انتخاب وکیل در مورد نظر خود حتماً بررسی کنید که پرونده های موفق و همچنین تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری روشن میلان متخصص در پرونده های مواد مخدر هستند. 

 

وکیل مواد مخدر

 

مواد مخدر و فعالیت های مجرمانه آن

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا مواد مخدر چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که مواد مخدر از ترکیبات شیمیایی به دست می ‌آید که نتیجه استفاده از آن دگرگونی در سطح هوشیاری مغز است. با توجه به اثرات منفی که بر روی رفتار و بدن انسان می گذارد استفاده از آن ممنوع است. در نتیجه حمل، نگهداری و پخش آن نیز جرم انگاری شده است. از جمله فعالیت های مجرمانه مواد مخدر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. تولید و ساخت مواد مخدر

۲. حمل و نگهداری مواد مخدر در کشور

۳. ورود و خروج مواد مخدر به داخل و یا خارج از کشور

۴. فروش مواد مخدر به صورت جزئی و یا کلی

هر کدام از این افعال مجرمانه دارای مجازات های متفاوتی هستند. بنابراین استفاده از وکیل مواد مخدر می تواند به اثبات بی گناهی فرد، تخفیف مجازات حبس یا نقدی و... کمک بسیار زیادی بکند.

 

وکیل مواد مخدر

 

مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر

مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر بر اساس نوع و و میزان آن متفاوت است. در ادامه به شما مجازات های حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی را معرفی خواهیم کرد.

تا ۵ سانتی گرم : دارای مجازات ۵۰۰ هزار تا یک میلیون ریال جریمه نقدی و تا ۵۰ ضربه شلاق می باشد.

از ۵ سانتی گرم تا یک گرم : دارای مجازات دو تا ۶ میلیون ریال جریمه نقدی و تا ۷۰ ضرب شلاق می باشد.

۱ گرم تا ۴ گرم : دارای مجازات ۸ تا ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی، دو تا پنج سال حبس و تا ۷۰ ضربه شلاق می باشد.

۴ گرم تا ۱۵ گرم : دارای مجازات ۲۰ میلیون تا ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی، ۵ تا ۸ سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق می باشد.

۱۵ گرم تا ۳۰ گرم : دارای مجازات ۴۰ میلیون تا ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی، بین ۵ تا ۱۰ سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق می باشد.

بیش از ۳۰ گرم مواد مخدر چه صنعتی و چه سنتی، دارای مجازات اعدام و همچنین مصادره اموال ناشی از آن می باشد.

 

وکیل آنلاین مواد مخدر

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست که افراد برای دریافت مشاوره به دفتر وکیل مراجعه کنند. با استفاده از ارتباطات مجازی و اینترنتی می توانند سوالات خود را به صورت آنلاین از وکیل مواد مخدر بپرسند. یکی از بهترین ویژگی های وکیل آنلاین این است که شما در هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن می توانید با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

اما نکته ‌ای که باید به آن توجه شود این است که در همه موارد نمی توان از وکیل آنلاین استفاده کرد. پیچیدگی برخی از پرونده های مواد مخدر آنقدر زیاد است که وکیل باید به صورت حضوری آن را تحلیل و مورد بررسی قرار دهد. بنابراین توصیه می کنیم که اگر سوالات کوتاه دارید از وکیل آنلاین استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است به صورت اصولی جلسات مشاوره ای تعیین کنید.

 

 

وکیل مواد مخدر

 

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

در صورتی که با اتهامات جرایم مواد مخدر رو به رو هستید اولین قدم برای شما دریافت مشاوره از یک وکیل است. اما اگر با وکیلی خوب در این زمینه آشنا نیستید بهتر است از راه های مختلفی مانند جستجو در فضای مجازی یا پرس و جو از اطرافیان خود با چند وکیل آشنا شوید. سپس درخواست یک مشاوره از وکیل مورد نظر خود را داشته باشید تا بدانید که تا چه اندازه می توانید بر روی مهارت های او حساب کرده و با وکیل خود راحت باشید. اغلب این جلسات مشاوره به صورت رایگان برگزار می شوند و شما پس از آن می توانید پرونده خود را با خیال راحت به وکیل خود بسپارید.

 

هزینه وکیل برای مواد مخدر

یکی از مهم ترین دغدغه های اغلب موکلین هزینه وکیل مواد مخدر می باشد. اما باید گفت که هزینه یا همان حق الوکاله وکلا با یک دیگر و همچنین بر اساس پیچیدگی پرونده مواد مخدر متفاوت می باشد. مرتکبین جرم دارای مجازات حدی و یا تعزیری می باشند. با توجه به اینکه مجازات حدی سنگین ترین درجه مجازات برای مرتکب جرم می باشد در نتیجه حق الوکاله وکیل نیز در چنین مواردی بیشتر خواهد بود. بنابراین می توان گفت که برای وکلای پرونده های مواد مخدر حق الوکاله ثابتی وجود ندارد.

 

وکیل مواد مخدر

 

دفاع وکیل در پرونده مواد مخدر

در حالت کلی دو نوع دفاع از متهم صورت می گیرد که اولی دفاع شفایی است که در جلسه رسیدگی و در مقابل قاضی شعبه صورت می گیرد. دومی نیز دفاع کتبی است که این نوع دفاع نیز در قالب لایحه دفاعیه به دادگاه ارائه می شود. برای اینکه هر دو نوع دفاع وکیل مواد مخدر در این پرونده به صورت درست صورت بگیرد باید دانش و تخصص لازم را داشته باشد. وکیل با دفاع خود می تواند نقش بسزایی در اثبات بی گناهی موکل خود و همچنین کاهش مجازات او داشته باشد.

 

وکیل مواد مخدر

 

وکیل تضمینی مواد مخدر

اصطلاح وکیل تضمینی مواد مخدر را ممکن است بارها شنیده باشید. وکیل با تجربه و متخصص در این زمینه با توجه به اینکه با قوانین مربوطه به طور کامل آشنایی دارد تا حدی می داند که مجازات موکل او چه خواهد بود. به هر اندازه که تجربه و آگاهی این وکیل بیشتر باشد تضمین موفقیت او در پرونده نیز بیشتر خواهد شد. اما به این نکته توجه داشته باشید که وکیل خوب وکیلی است که به هیچ عنوان امیدهای واهی به موکل خود ندهد.

نظرات :
ارسال نظر :